Geen producten (0)

Levering

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Onze pakketen worden verstuurd via DHL. De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95 voor bestellingen onder de € 150,- en zijn gratis voor bestellingen vanaf € 150,-.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alle standaard bestellingen binnen Nederland worden geleverd met DHL. De bestellingen waarvan de producten op voorraad zijn worden binnen 1-3 werkdagen verstuurd. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Via de track & trace code die je hebt ontvangen bij betaling, kun je de status is van jouw bestelling volgen.

Ik ben niet thuis, waar kan ik mijn bestelling vinden?
Ben je niet thuis op het moment van bezorging en het pakket kan ook niet bij je buren worden afgegeven? Geen probleem! De bezorger laat een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je via bezorger gemist aangeven wanneer ze weer bij je langs kunnen komen.

Je kunt er ook voor kiezen om je pakket bij een DHL ServicePoint te laten bezorgen. Maak je geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden. De bezorger van DHL komt maximaal 4 keer bij je langs. Hebben ze het pakket dan nog niet kunnen bezorgen, dan gaat deze retour naar de afzender.

Bezorgen op een andere afleveradres.

Het adres wat je bij jouw bestelling hebt doorgegeven als factuuradres is in eerste instantie tegelijk jouw afleveradres. Mocht je toch graag een ander afleveradres willen dan jouw eigen adres, geef dit dan aan bij jouw bestelling. Hiervoor kun je kiezen als je iemand een cadeau wilt sturen, of als je bijvoorbeeld je pakketje wilt laten bezorgen op jouw werkadres.

Is jouw bestelling onverhoopt toch niet leverbaar?
Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is, dan lichten wij je hier binnen 5 werkdagen over in. Het betaalde bedrag, inclusief verzendkosten, maken wij dan binnen 7 dagen op het rekeningnummer waarmee betaald is over.
Met de grootste mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is.

Is jouw bestelling niet/foutief geleverd?
Indien jouw geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste order, kan je contact met ons opnemen. Wij zijn bereikbaar via info@thijmlessdesign.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.